Kalendarze reklamowe rozdawane są w formie prezentu, wyrazów uznania i podziękowania za udaną współpracę biznesową. Kalandarze są nie tylko i wyłącznie prezentem za owocną współpracę ale także zaproszeniem i zachętą do niej. Mogą wzmocnić więź konsumencką albo ją zapoczątkować.
Dobre relacje z klientem buduje się drobnymi pozytywnymi gestami, takimi jak wręczenie reklamowego kalendarza. Taki kalendarz zostanie z klientem. Obcowanie z logiem firmy na kalendarzu wpływa na psychikę klienta, dzięki temu buduje on więź z marką , a dodatkowo pozytywną historię współpracy. Jeśli klient będzie zadowolony z marki to będzie bardziej skory do współpracy z tą marką. Będzie chciał też pochwalić się tą współpracą i może umieścić kalendarz w widocznym miejscu. To jednak wpłynie na zainteresowanie innych klientów. Co przełoży się na zyski firmy. Na kalendarzu reklamowym kontrahent może posiadać informacje o adresie e-mail i telefonie firmy prezentowanej na kalendarzu. Co umożliwi mu być w każdej chwili w kontakcie z firmą. Kalendarze zrobione z dbałością o detale mogą być spójnym elementem dekoracji pomieszczenia. Logo firmy na kalendarzu ma szansę utrwalić się w pamięci klienta bądź potencjalnego klienta. Eleganckie, funkcjonalne kalendarze firmowe przydadzą się w każdym biurze.
Kalendarz reklamowy to niezobowiązujące okazanie naszego zainteresowania kontrahentowi. Firmowy kalendarz to kolejny krok w budowaniu marketingowej strategii rozwoju firmy. Kalendarze firmowe i reklamowe to odpowiedni sposób na uzyskanie przychylności klienta ponieważ każdy lubi coś zdobyć bezpłatnie.
Źródło: polecamy stronę